Dit zeggen klanten over de samenwerking met mij
Inmiddels heb ik zo’n vijftig bedrijven van binnen mogen zien in mijn tijd als HR-manager en nu als HR-consultant. Een greep uit mijn referenties lees je hier.
Werkgeluk! Dat is waar ik naar streef. Dat onze mensen in alle lagen van de organisatie gezien en gehoord worden. Inmiddels ben ik een samenwerking aangegaan met Artemis Advies en in de afgelopen maand heb ik al zoveel geleerd over werkgeluk! Hoe ik teksten positiever kan formuleren, gesprekken kan voeren en ipv te denken ‘dit is een mismatch’ handvatten gekregen om beter te luisteren naar onze medewerkers, hen te laten groeien en te accepteren dat iedereen anders is en vanuit het karakter en de wensen van de medewerker in combinatie met onze werkwijze toe te werken naar werkgeluk zonder de bedrijfsbelangen en personeelsbelangen uit het oog te verliezen.
Ik gun iedere organisatie een ‘Diana’ die met haar no-nonsens aanpak en met een objectieve, frisse en feitelijke blik managers kan laten inzien waar het echt om draait binnen je organisatie’.
Nini van Buren
Manager Operations / HR Smart-Coach B.V.
Diana heeft ons verder geholpen met het zetten van de volgende stap op het gebied van HR & Recruitment. Diana is betrokken en kritisch. Door haar gestructureerde manier van werken straalt ze rust en senioriteit uit.
De interim opdracht van Diana loopt bij ons op het einde, maar zij blijft betrokken bij SV Werkt in de rol van ambassadeur. Diana is #uithetjuistehoutgesneden.
Jeroen van der Sterren
Directeur SV Werkt
Ik heb Diana om hulp gevraagd omdat er professionalisering nodig was voor de contracten binnen mijn bedrijf. Omdat dit niet mijn expertise is, heb ik de contracten laten opstellen door een jurist. Ik ben heel blij met Diana, zij is duidelijk, oprecht en zakelijk. Net dat stukje wat ik nodig had om deze gesprekken voor te bereiden en te voeren. Omdat Diana zoveel kennis heeft van zaken heb ik haar gevraagd de gesprekken samen te voeren. Zodat inhoudelijke vragen ook beantwoord konden worden. Nog steeds kan ik bij Diana terecht bij vragen. Dat geeft mij een fijn gevoel omdat het niet voelt alsof Diana alleen voor je werkt wanneer de opdracht loopt. Maar ze geeft ook dat extra stukje service wat mij ook nu extra aan haar zal binden, omdat het gevoel na de opdracht nog steeds erg prettig aanvoelt. Diana heeft echt een stukje stress bij mij weggenomen en wat mij betreft is het een erg prettige samenwerking.
Fanny van den Berg – eigenaresse Feel Good Center
Diana heeft mij de afgelopen tijd enorm geholpen. Ze werkt snel, komt haar afspraken na en is prettig in de omgang. Ze denkt goed mee en is op verschillende terreinen kundig. Ik heb haar ingezet op het beoordelen van ingewikkelde casussen inzake de wet poortwachter waarbij de dossiers niet op orde waren. Daarnaast heeft ze ziekteverzuim gesprekken gevoerd, waar ik daar de tijd niet voor had. En heeft ze me op zeer korte termijn gekoppeld aan een hele fijne arbodienst die heel goed bij onze organisatie past. Inmiddels is het ziekteverzuim 5% lager dan toen we elkaar voor het eerst spraken. Voor iedereen die hulp nodig heeft op HR gebied, Diana helpt je verder.
Pauline van der Putte
Manager Kinderopvang de Wonderberk
Diana van Asten en Jessica den Ouden hebben Leyden Labs in de afgelopen tien maanden ondersteund in de rol van HR consultant. Zij hebben met veel energie gewerkt aan het neerzetten van people- en payroll policies en processen, arbeidsvoorwaarden en het werven van ons permanente people-team. Zij zijn allebei betrokken, resultaatgericht, en werken effectief samen met de organisatie, en verdelen hun werkzaamheden op een slimme manier. Dank Diana en Jessica voor de prettige samenwerking en alle goeds voor de toekomst. We houden contact!
Marieke van der Lans – CFO
Bedankt voor jouw kennis bij het professionaliseren, actualiseren en voor ons belangrijkste het verduurzamen van onze arbeidsvoorwaarden. Onze passie voor duurzaamheid en jouw passie voor personeelszaken vulde elkaar perfect aan. Het was fijn en snel schakelen, waardoor we erg blij zijn met zowel de procedure als de totaal vernieuwde arbeidsvoorwaarden.
Bedankt en succes met je onderneming!
Nick Warmerdam –
mede-eigenaar EE Care
Diana biedt concrete ondersteuning en definieert tegelijkertijd heldere lange termijn doelen. In dialoog met haar wordt de kracht van een goede HR praktijk voelbaar en zichtbaar. Doordat ze een organisatie meeneemt in haar werk zijn haar acties duurzaam. Diana verbreedt de gemiddelde definitie van HR door haar positieve, op kracht gerichte aanpak.
Peggy Olislaegers
Sensius hired Diana van Asten and her partner Jessica den Ouden to get us started with all of our HR activities. Diana and Jessica have been very efficient and pragmatic to respond to our needs and create a smooth and easy implementation of our HR processes. They optimally leveraged their experience and translated it to what is necessary for a high-tech, internationally oriented startup like Sensius. It is a pleasure to work with Diana and Jessica.
Paul van den Biggelaar
De afgelopen maanden hebben Diana en Jessica mij enorm geholpen om grip te krijgen op de huidige HR operatie. Een zeer plezierige samenwerking waar ik van op aan kon. De dames zijn HR professionals, zijn zeer goed op elkaar ingespeeld, delen de taken onderling zo in waar ze gebruik maken van hun ieders talent en dat straalt energie uit. Dank voor jullie support en prettige samenwerking. Jullie blijven voor mij altijd “just one call away”.
Suzanne de Kom Dubbeld
Head of People & Culture
Diana van Asten en Jessica den Ouden hebben Leyden Labs in de afgelopen tien maanden ondersteund in de rol van HR consultant. Zij hebben met veel energie gewerkt aan het neerzetten van people- en payroll policies en processen, arbeidsvoorwaarden en het werven van ons permanente people-team. Zij zijn allebei betrokken, resultaatgericht en werken efficient samen met de organisatie, en verdelen hun werkzaamheden op een slimme manier. Dank Diana en Jessica voor de prettige samenwerking en alle goeds voor de toekomst.
Marieke van der Lans
CFO – Leyden Labs
In de afgelopen vier maanden heeft Diana bij DSV gewerkt als interim HR-adviseur. Vanaf dag 1 heeft Diana de werkzaamheden uitstekend opgepakt. Ze heeft zich de werkzaamheden in een voor haar nieuwe omgeving (ouderenzorg) snel eigen gemaakt. Diana is een aanpakker, iemand die in korte tijd veel werk kan verzetten, uiterst zorgvuldig werkt en snel de verbinding weet te maken met medewerkers en leidinggevenden. Maar vooral ook een fijne en prettige collega om mee samen te werken. En zo voelde het ook, niet een interim’er maar een collega die er in relatief korte tijd die ze bij ons werkte al helemaal bij hoorde.
Peter van Driel
Manager PO&O – DSV Leven